۱۳۹۲ شهریور ۲۰, چهارشنبه

ملاقات مریم شفیع پور با پدرش: عدم تفهیم اتهام و مشکلات درمانی



مریم شفیع پور، فعال دانشجویی، امروز در ملاقات با پدرش ضمن اعتراض به عدم تفهیم اتهام از وضعیت نامناسب درمانی خود در زندان سخن گفته است.

این دانشجوی محروم از تحصیل دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین از ۵ مرداد ماه سال جاری در بازداشت نیروهای امنیتی به سر می برد.

یکی از افراد نزدیک به خانواده شفیع پور به دانشجونیوز گفته است که این فعال دانشجویی در ملاقات امروز از لمس شدن دست راستش خبر داده و از درد شدید دندان نیز رنج می برده است.

خانم شفیع پور در ملاقات کابینی امروز اظهار داشته که تاکنون تفهیم اتهام نشده است.

این فعال دانشجویی در مرداد ماه امسال پس از احضار جهت بازپرسی به دادسرای شماره ۲ شهید مقدس اوین به زندان اوین انتقال داده شد.

مریم شفیع پور پیش از این در سال ۸۹ به دلیل فعالیت‌های دانشجویی بر اساس حکم دادگاه انقلاب قزوین به یک سال حبس تعلیقی محکوم شده است.

چندی پش نیز ۸۷ تن از فعالین دانشجویی، مدنی و سیاسی با صدور بیانیه ای اعتراض خود را به تدام بازداشت مریم شفیع پور، فعال دانشجویی اعلام کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده بود: ما امضا کنندگان این نامه، ضمن یاد آوری وعده های انتخاباتی رییس جمهور منتخب مردم مبنی بر اتمام فضای رعب و خفقان بر دانشگاهیان و همینطورپایان دادن به روند ستاره دار کردن دانشجویان منتقد و عقیدتی و رفع نقض حق تحصیل، به طریق اولی یادآور می شویم که زندان نه محل نخبگان و دلسوزان انسان که محل جداسازی مجرمانی از جامعه است که با اختلاس های میلیاردی و استفاده از انواع و اقسام رانت های قدرت اقدام به چپاول جان و مال مردم می کنند. زندان نه محل نگهداری دانشجویان حق و علم پژوه و که محل تنبیه کسانی است می توانند جان جوانان را به یغما برند و آخر العمر جهت نشان دادن عدل دستگاه قضایی کشور فقط ۲۰۰ هزار تومان جریمه شوند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر