۱۳۹۳ فروردین ۶, چهارشنبه

مرا با فاطمه کاری نیست

درود دوستان، حتما همه شما پیامی که ملا علی برای نوروز بستانی ما داد را شنیدید 

این را فقط در پاسخ به آن تازی تازی پرست گفتم و هیچ گونه قصد توهین و اهانتی به دیگر دوستان را ندارم 

 

من که، مادرسرزمینم ، مادر کوروش، بنیانگزار و آموزگار مدرسه حقوق وقانون بود چکارم با فاطمه است؟
من که، دغدو یـــه، مادر زرتشت، پیغمبر نیکوکارم است، چکارم با فاطمه است؟
من که، ملکه سرزمینم، شیرین، با پاکی وعشقش حماسه می‌ آفریند چکارم با فاطمه است؟
من که، کاساندان، ملکه سرزمینم، مادر فرزندان دلاوری چون کمبوجیه، بردیاو آتوسا است چکارم با فاطمه است؟
من که، خشایار شاه، پادشاهم، افتخار ش به داشتن مادری چون آتوسا دختر کوروش است چکارم با فاطمه است؟
من که، سردار سرزمینم، فرمانده ارتشم یوتاب نامی‌ است چکارم با فاطمه است؟
من که، ، دریا سالار سرزمینم آرتمیس رایزن است ، چکارم با فاطمه است؟
من که ، شهدخت سرزمینم، پریــــن عالم و دانشور است چکارم با فاطمه است؟
من که، سرزمینم زنانی چون: هلاله، آذرناهیــــد، آریاتــس، آرتادخــت و …..دارد چکارم با فاطمه است؟
من که شهنامه ام را زنانی چون تهمینه، رودابه، فرانک، فرنگیس و سودابه میافرینند چکارم با فاطمه است؟
توای تازی تازی پرست تا این بانوان وخیل بانوان دیگر ستارگان آسمان سرزمینم هستند چکارم با فاطمه و فاطمیه است؟

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر