۱۳۹۳ مرداد ۲۰, دوشنبه

حکومت اسلامی دختران زيبا و خوش قد و بالا را انتخاب کرده و با خود برد



۱۳۹۳/۰۵/۱۹
در گزارشهای روزهای گذشته آمده بود که نيروهای حکومت اسلامی در محله هايی که به تسلط آنها درآمد، دختران زيبا و خوش قد و بالا را انتخاب کرده و با خود بردند.
وزیر امور حقوق بشر عراق يکشنبه نوزدهم مرداد، دهم اوت، گفته است که در جریان حمله نیروهای دولت اسلامی، «داعش» در بخش هايی از شمال عراق دستکم پانصد نفر از کردهای ايزدی عراقی کشته شده اند.
به گزارش رويترز، نيروهای «دولت اسلامی عراق و شام» (يا با نام اختصاری «داعش»)، افراد بسياری را که در روزهای اخير به گروگان گرفته بودند، به قتل رسانده اند؛ بسياری از کودکان «زنده زنده» به چاله های قبرهای دسته جمعی انداخته شده اند.محمود شيعه السودانی، وزير امور حقوق بشر در دولت عراق، يکشنبه به خبرگزاری رويترز گفته است، در کنار کودکان نگون بخت، شماری از زنان نيز بدست تروريستهای «داعش» در اين قبرهای دسته جمعی زنده به گور شدند. وزير حقوق بشر عراق همچنين اين گزارش ها را تاييد کرد که صدها نفر از دختران و زنانی که در روزهای گذشته در برخی از مناطق موصل ربوده شدند، از سوی تروريستهای «داعش» به عنوان«غنيمت»، برده شده اند. در گزارشهای روزهای گذشته آمده بود که نيروهای «داعش» در محله هايی که به تسلط آنها درآمد، دختران زيبا و خوش قد و بالا را انتخاب کرده و با خود بردند.
Photo: ‎حکومت اسلامی دختران زيبا و خوش قد و بالا را انتخاب کرده و با خود برد
۱۳۹۳/۰۵/۱۹
در گزارشهای روزهای گذشته آمده بود که نيروهای حکومت اسلامی در محله هايی که به تسلط آنها درآمد، دختران زيبا و خوش قد و بالا را انتخاب کرده و با خود بردند.
وزیر امور حقوق بشر عراق يکشنبه نوزدهم مرداد، دهم اوت،  گفته است که در جریان حمله  نیروهای دولت اسلامی، «داعش» در بخش هايی از شمال عراق دستکم پانصد نفر از کردهای ايزدی عراقی کشته شده اند.
به گزارش رويترز، نيروهای «دولت اسلامی عراق و شام» (يا با نام اختصاری «داعش»)، افراد بسياری را که در روزهای اخير به گروگان گرفته بودند، به قتل رسانده اند؛ بسياری از کودکان «زنده زنده» به چاله های قبرهای دسته جمعی انداخته شده اند.محمود شيعه السودانی، وزير امور حقوق بشر در دولت عراق، يکشنبه به خبرگزاری رويترز گفته است، در کنار کودکان نگون بخت، شماری از زنان نيز بدست تروريستهای «داعش» در اين قبرهای دسته جمعی زنده به گور شدند. وزير حقوق بشر عراق همچنين اين گزارش ها را تاييد کرد که صدها نفر از دختران و زنانی که در روزهای گذشته در برخی از مناطق موصل ربوده شدند، از سوی تروريستهای «داعش» به عنوان«غنيمت»، برده شده اند. در گزارشهای روزهای گذشته آمده بود که نيروهای «داعش» در محله هايی که به تسلط آنها درآمد، دختران زيبا و خوش قد و بالا را انتخاب کرده و با خود بردند.‎

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر