۱۳۹۳ شهریور ۲۶, چهارشنبه

گرفتن حق خصوصی‌ترین بخش زندگی‌ توسط رژیم اعتدال!!!!

فروش کاندوم در سلماس ممنوع شد!!
به گزارش خبرنامه ملّی ایرانیان Iranian National News Agency فروش کاندوم در سلماس ممنوع گردید:
روش کاندوم و قرص‌های جلوگیری از بارداری در شهرستان سلماس ممنوع اعلام گردید.
اداره‌ی کل بهداشت شهرستان سلماس در بخشنامه‌ای، فروش کاندوم و سایر متعلقات جلوگیری از بارداری را ممنوع اعلام داشته و عنوان کرده است: از این پس با داروخانه‌هایی که در سطح این شهرستان اقدام به فروش کاندوم میکنند، مطابق قانون اتحادیه‌ی داروسازان برخورد خواهد شد.
در این بیانیه که نسخه‌ای از بخشنامه‌ که به اتحادیه‌ی داروسازان سلماس ارسال شده، از این اتحادیه درخواست شده است تا به صورت مکرر پیگیر امورات داروخانههای سطح این شهرستان بوده و در صورتی فروس کاندوم از سوی داروخانه‌ها، نسبت به لغو مجوز داروخانه‌ اقدام کنند.
پیشتر نیز در شهرستان ماکو، یک مرکز وازکتومی پلمب گردیده بود.
همچنین پلیس “فتا” که مخصوص فعالیتهای اینترنتی میباشد نیز اعلام داشته است با سایتهایی که از طریق اینترنت اقدام به فروش اقلام جلوگیری از بارداری میکنند، برخورد خواهد شد.
این اقدامات وزارت بهداشت در مناطق مختلف کشور، در پی دستوری است که از سوی آقای “علی خامنه‌ای” رهبر حکومت اسلامی ایران جهت ممنوعیت جلوگیری از وازکتومی و پیشگیری از بارداری اعلام گردیده است.
طبق درخواست آقای خامنه‌ای، میبایستی فعالیتهای تمامی مکانهایی که در جهت جلوگیری از بارداری کار میکنند توقیف شود تا جمعیت ایران افزایش یابد.
@خبرنامه ملی ایرانیان

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر