۱۳۹۳ آذر ۱۰, دوشنبه

"ضارب زنان جهرم: یک روحانی گفته بود ریختن خون بدحجاب مباح است"




فردی که با چاقو به زنان جهرم حمله می‌‌کرده دستگیر شده. گفته می‌شود او یک بسیجی ۲۲ ساله و پدرش نیز یک سرهنگ پاسدار بسیج است. ضارب گفته از یک واعظ روحانی شنیده که "خون زنان بد‌حجاب مباح است" و او دست به عمل زده است.
منبع: دویچه وله

پس از اسید پاشی به صورت زنان، حال فرو کردن چاقو به باسن زنان جوان
حمله سازماندهی یافته حکومتی با چاقو به ۱۲ دختر جوان در جهرم، جو روانی شهر را متشنج کرد
پس از واقعه جنایتکارانه و فاجعه بار اسید پاشی های سازماندهی یافته حکومتی در شهر های مختلف ایران بویژه اصفهان، این بار نیرویهای چاقو کش حکومتی ۱۲ دختر جوان که گفته می شود ۵ تن از آنان دانشجو هستند را با ضربات چاقو مجروح کردند.
امام جمعه اين شهر نيز خواستار «دلجويی» از دانشجويان مصدوم شده دراين حوادث شد و درعين حال از دانشجويانی که «عواطفشان جريحه دار» شده است ،خواست به گونه ای سخن نگويند که به گفته او «حيثيت نظام»زير سئوال برود.
سایت دیگر بان طی خبری گزارش داد که حمله گروهی ناشناس با چاقو به “دست‌کم شش زن” که پنج نفر از آنها دانشجو هستند در شهر جهرم استان فارس٬ جو روانی این شهر را ناآرام کرده است.
اما همین سایت طی خبر دیگری اعلام کرد که «برخی گزارش‌ها حاکی از آن دارد که تعداد زنان قربانی این حملات حدود ۱۲ نفر است که مقام‌های مسئول تاکنون این گزارش‌ها را تائید نکرده‌اند.»
یک سایت استان فارس نیز نوشته “عوامل ضدانقلاب” تلاش می‌کنند این حملات را متوجه نیرو‌های بسیج کرده و «سناریوی» اسید‌پاشی‌های اصفهان را تکرار کنند.
به گزارش سایتهای حکومتی تمامی این زنان و دختران جوان از ناحیه باسن مورد حمله قرار گرفته اند.
همزمان با انتشار این خبر یک نماینده مجلس ایران به نقل از محمدجواد ظریف،گفت که ایران در مذاکرات اتمی اخیر «اجازه» مطرح شدن دو موضوع «حقوق بشر» و برنامه موشکی ایران را «نداده است».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر