«ابراهیم» یکی از خادمین کلیسای خانگی در پی هجوم ماموران امنیتی و لباس شخصی به منزلش بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد و با گذشت بیش از دو هفته، تاکنون خبری از وضعیت سلامت و محل نگهداری وی در دسترس نیست.
به گزارش هرانا به نقل از محبت نیوز، نوکیش مسیحی «ابراهیم حسین‌زاده» توسط ماموران اطلاعات و امنیتی شهرستان شیراز بازداشت شد.
به گفته منابع آگاه؛ ماموران امنیتی و لباس شخصی در هفته آخر آبان ماه سال جاری این خادم کلیسای خانگی را در خانه‌اش بازداشت نمودند.
این منبع همچنین خبر داد، که به یقین این نوکیش مسیحی را پس از دستگیری و برای بازجویی بیشتر به بازداشتگاه اداره اطلاعات شیراز موسوم به «پلاک ۱۰۰» منتقل نموده‌اند.
تا لحظه انتشار این خبر از وضعیت سلامت این خادم مسیحی پس از دستگیری اطلاعی دقیقی در دست نیست و تا کنون پیگیری خانواده برای مشخص شدن وضعیت وی نیز نتیجه ایی در بر نداشت.
این منبع افزود: «ابراهیم» در منزل مسکونی خود مورد هجوم ماموران امنیتی لباس شخصی قرار گرفته است. مامورین پس از بازداشت نامبرده، به تفتیش و بازرسی منزل وی اقدام نموده و برخی از وسایل شخصی از جمله کتاب و وسایل ارتباطی نظیر تلفن همراه و کامپیو‌تر وی را نیز پس از ضبط به مرکز اداره اطلاعات شیراز منتقل کردند.
یادآور می‌شود که کلیساهای خانگی و نوکیشان مسیحی شیراز نیز در چهار سال گذشته بار‌ها مورد هجوم و فشار ماموران اطلاعات و امنیت استان فارس بوده‌اند.