۱۳۹۲ خرداد ۲۰, دوشنبه

شعار انتخاباتی یک نامزد شپشو در سراوان: چهار زن برای هر شهروند و ۴۰ فرزند برای یارانه


استانبان: دادالله داداللهی٬ نامزد چهارمین دوره انتخابات شورا‌ها در «سراوان» استان سیستان و بلوچستان یکی از برنامه‌های خود را اعلام کرد: «چهار زن برای شهروندان و غیره و ۴۰ فرزند برای یارانه» اعلام کرد.

شماری از مزدوران بسیجی‌های شهر پیرانشهر به تهران منتقل شدند.

basiji-matarsak
سپاه پاسداران رژیم ایران شماری از بسیجی‌های شهر پیرانشهر را به شهر تهران منتقل کرده است.
بنا بر گزارش دریافتی از کردستان میدیا، سپاه پاسداران رژیم ایران در شهر پیرانشهر این شایعه را منتشر کرده است که این بسیجی‌ها به منظور “زیارت مرقد خمینی” به تهران منتقل شده‌اند.
در همین رابطه یک منبع مطلع به کُردستان میدیا گفت: ” افرادی که به شهر تهران منتقل شده‌اند از افراد وابسته به رژیم و بسیج فعال هستند”.
این منبع مطلع همچنین افزود: “این بسیجی‌ها درشهر تهران با سلاح گرم و باتوم مسلح شده‌اند و به منظور خیزش هر نوع اعتراضی در انتخابات از آن‌ها استفاده خواهد شد.
چند روز پیش نیز مسئولین رژیم ایران به رانندگان اتوبوس شهرهای کُردستان وعده دادە بود که در قبال ایاب و زهاب مردم برای زیارت “مرقد خمینی” به تهران، مبلغ ٣ میلیون تومان دریافت پرداخت خواهد کرد.
رژیم ایران در ضمن به شهروندان شهرهای مهاباد، نقده، اشنویه و پیرانشهر وعده داده بود که در صورت سفر به “مرقد خمینی” مبلغ ۵٠ هزار تومان پرداخت می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر