۱۳۹۲ فروردین ۲۸, چهارشنبه

یک مقام پلیس: بازیگران «بدحجاب» خارج از کشور را از طریق اینترپل پیگیری می‌کنیم


معاون اجتماعی نیروی انتظامی می‌گوید «بدحجابی» هنرمندان در فستیوال های خارجی را از طریق پلیس بین‌الملل (اینترپل) پیگیری کرده و به آن رسیدگی می‌کنیم.
به گزارش خبرگزاری مهر، سردار منتظرالمهدی امروز سه‌شنبه گفت: با استفاده از شیوه اقنایی، شیوه ترغیبی، شیوه تسهیلی حجاب را گسترش می‌دهیم و آخرین روش نیز شیوه اجباری است.
وی افزوده است البته اگر عده‌ای هنجارشکن بخواهند قانون را رعایت نکنند، پلیس طبق قانون با آنها برخورد می‌کند.
منتظرالمهدی با بیان اینکه ما می خواهیم «بدحجابان» را به فطرت خودشان برگردانیم افزوده است: شش دستگاه در حوزه فرهنگ و حجاب فعال هستند که ۲۴ دستگاه کار فرهنگی انجام داده و پلیس و قوه قضاییه علاوه بر کارهای فرهنگی، کارهای سلبی نیز انجام می دهند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود هم از رصد شبکه‌های اجتماعی «برای جلوگیری از ناهنجاری‌ها» خبر داده است.
معاون اجتماعی ناجا گفته است: با مواردی که همانند آب بازی یا گروه های خز و خیل باشد برخوردهای لازم را انجام داده و در فضای سایبر پلیس برخورد کرده و از بروز اینگونه موارد جلوگیری می‌کند.
در همین حال چند روز پیش نیز اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی گفت که از روز یکشنبه اول اردیبهشت ماه بار دیگر گشت ارشاد در تهران به اجرا در می‌آید.
اسماعیل احمدی مقدم گفته بود که این بار قرار است به جای امنیتی کردن جامعه، مقوله امنیت اجتماعی شود و افزوده است: «این طرح امسال نیز به صورت فرهنگی و اجتماعی اجرا می‌شود تا به جای تنفر، مردم به ما توجه کنند.»
گفتنی است هر سال با شروع فصل گرما در ایران، به‌ویژه در شهرهای بزرگ، نیروی انتظامی آن چه را مبارزه با «بدحجابی» می‌خواند در دستور کار خود قرار می‌دهد.
image

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر