۱۳۹۲ فروردین ۲۹, پنجشنبه

وبلاگ نویس بی نام نشان بندر خمیر در شرایط حاد جسمی بدون درمان در زندان زاهدان بسر می برد



بنابه گزارشات رسیده وبلاگ نویس زندانی محمد پاک نیت زندانی در زندان مرکزی زاهدان در شرایط حاد جسمی و بدون درمان شبانه روز باید دردهای طاقت فرسا و جانکاه را تحمل کند.

وبلاگ نویس زندانی محمد پاک نیت ۲۸ ساله ،نزدیگ به ۲ سال است که در زندان مرکزی زاهدان زندانی است.او از ۴ ماه پیش دچار ناراحتی پوستی گردیده است و پوست بدن وی دچار جوشهای چرکین شده است، این مسئله باعث شده است که او دچارتب ،دردهای عضلانی، التهاب و گر گرفتگی همراه با دردهای شدید که مانع خوابیدن و استراحت وی می شود.

به گزارش خبرنامه ملی ایرانیان از فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران ؛ شرایط و وضعیت وی به حدی حاد است که کارهای شخصی با کمک سایر همبندیانش انجام می دهد.

محمد پاک نیت از اهالی بندر خمیر در استان هرمزگان می باشد.او در تاریخ ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۰ توسط مامورین وزارت اطلاعات دستگیر شد و به مدت ۴ ماه در سلولهای انفرادی تحت شکنجه های جسمی و روحی قرار داشت. اما علیرغم اینکه محل سکونت وی در بندر خمیر هرمزگان می باشد پرونده اورا به شعبه ۱ دادگاه انقلاب زاهدان منتقل کردند و توسط فردی به نام ماه گلی رئیس این شعبه محاکمه و به ۳ سال زندان محکوم شد. ماه گلی از قاضیهای وزارت اطلاعات می باشد که کینه غیر انسانی نسبت به هموطنان اهل سنت داردو تقریبا تمامی هموطنان اهل سنت توسط این فرد محاکمه و به احکام سنگین و غیر انسانی اعدام و یا حبس طولانی مدت محکوم می شوند. وبلاگ نویس زندانی از هموطنان اهل سنت می باشد.



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر