۱۳۹۲ مهر ۱۴, یکشنبه

اعلام کمپين براي نجات جان شهرزاد و ندا از اعدام در مالزي





جمهوري اسلامي ايران خود مسبب اين اوضاع است٬ ما از شهروندان ايراني دفاع ميکنيم!

کميته بين المللي عليه اعدام امروز پنج شنبه ٣ ماه اکتبر٬با انتشار يک اطلاعيه مطبوعاتي اعلام کرد که براي نجات دو زن محکوم به اعدام در مالزي يک کمپين اعلام ميکند.

مينا احدي سخنگوي اين کمپين اعلام کرد که امروز يک نامه از طرف اين کميته به سفير دولت مالزي در آلمان ارسال شد و قرار است روزهاي آتي يک گفتگوي تلفني بين مينا احدي و سفير مالزي در آلمان انجام گيرد.

مينا احدي ميگويد: تجربه نشان داده است که اعتراضات بين المللي در مورد دولتهايي مثل مالزي بسيار تاثير گذار است و ما ميتوانيم با يک حرکت اعتراضي بزرگ نه فقط احکام اعدام شهرزاد متيني منصور ٣۱ ساله و ندا مصطفايي ۲۶ ساله را لغو کنيم٬ بلکه ميتوانيم دولت مالزي را براي لغو احکام اعدام ۴۰ نفر ايراني در زندانهاي مالزي تحت فشار بگذاريم.

واقعيت اينست که تعداد زيادي از ايرانيان در زندانهاي مالزي در بدترين شرايط و با نبود کمترين امکانات زيستي و رفاهي و با تحقير و توهين روزمره دست و پنجه نرم ميکنند. هيچکس فرياد رس آنها نيست. اينرا چند زن زنداني در تماس با کميته عليه اعدام به ما گفته اند. اخيرا يکي از اين زنان در تماس با کميته بين المللي عليه اعدام از ما خواسته است که کاري بکنيم. و جمهوري اسلامي ايران که مسبب اين اوضاع است و خود در ايران نيز با زندانيان از اين بدتر رفتار ميکند و روزانه حداقل دو نفر را اعدام ميکند٬ طبعا نه ميخواهد و نه در موقعيتي است که از اين ايرانيان زنداني و يا محکوم به اعدام دفاع کند.

ما از اين زندانيان و اعداميها دفاع ميکنيم و با اعلام اين کمپين ميخواهيم فشار بر دولت مالزي آورده و کمک کنيم جان تعداد زيادي نجات يابد.

۱۰ اکتبر روز جهاني عليه اعدام در راه است. از همه ايرانيان در سراسر جهان دعوت ميکنيم با ارسال نامه به سفراي دولت مالزي و يا به دولت مالزي و با ترتيب دادن پيکت و ميتينگ عليه حکم اعدام ندا و شهرزاد و رساندن صداي اعتراض خود به گوش رسانه هاي بين المللي کمک کنند جان اين دو زن را نجات دهيم.

کميته بين المللي عليه اعدام

٣ اکتبر ۲۰۱٣

Mina Ahadi

0049 (0) 1775692413

minnaahadi@gmail.com

minaahadi-iran.blogspot.co.uk

stopstonningnow.com

notonemoreexecution.org

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر