۱۳۹۲ بهمن ۱۷, پنجشنبه

پیامبر فرمود: زن را برای فرا گرفتن نیکی ها بزنید !!


پیامبر فرمود: زن را برای فرا گرفتن نیکی ها بزنید

زنان به دلیل ضعف عقل و ادراک جزئیات ومیل به زینت های دنیا حقا و عدلا در حکم حیوان هستند
و اغلبشان سیرت چهار پایان دارند. ولی به ان ها صورت انسان داده شده تا مردان از مصاحبت با ان ها متنفر نشوند. و در شرع مطهر مردان در احکام،مثل طلاق و نشوز(نافرمانی زن از شوهر) بر زنان چیرگی داده شده اند.
نکاح المستدرک،باب 67،خبر شماره 45-حاج ملا هادی سبزواری

"نشوز" یعنی‌ زن حاضر نباشه به مرد سکس بده. حاضر نباشه خودشو در اختیار شوهرش بذاره تا اون باهاش سکس کنه. واسه همون قران در آیه ۳۴ سوره نسا به مرد دستور میده که در صورتی‌ که همسرتون از سکس دادن به شما خود داری کردن میتونید آنها را کتک بزنید. اسلام میگه که زن چون عقلش ناقصه خودش نمی‌تونه بد و خوب خودشوو تشخیص بده. بخاطر همین در همین آیه میگه مرد هگیم زن است. از اون بدتر اسلام میگه که زن مبتلا به سادیسم خود آزاری جنسی است. به همین خاطر بعضی‌ وقتا احتیاج داره که کمی‌ کتکش بزنی‌ تا از نظر جنسی‌ تحریک بشه و حاضر به انجام عمل سکس بشه.

این حرف حرف من نیست حرف مفسران قرآنه. خیلی‌ از مفسران این عقیده را دارند. بذارید یه نمونه نشونتون بدم.

تفسیر این آیه برگرفته از تفسیر نمونه:

... و اللاتى تخافون نشوزهن ...نسا ۳۴

زيرا: اولا: آيه ، مساءله تنبيه بدنى را در مورد افراد وظيفه نشناسى مجاز شمرده كه هيچ وسيله ديـگـرى دربـاره آنـان مفيد واقع نشود، و اتفاقا اين موضوع تازه اى نيست كه منحصر به اسلام باشد، در تمام قوانين دنيا هنگامى كه طرق مسالمت آميز براى وادار كردن افراد به انـجـام وظـيـفـه ، مؤ ثر واقع نشود، متوسل به خشونت مى شوند، نه تنها از طريق ضرب بـلكـه گـاهـى در مـوارد خـاصـى مـجـازاتـهـايـى شـديـدتـر از آن نـيـز قايل مى شوند كه تا سرحد اعدام پيش مى رود. ثالثا: روانكاوان امروز معتقدند كه جمعى از زنان داراى حالتى بنام تفسير ((مازوشيسم )) (آزارطـلبـى ) هـسـتـنـد و گـاه كه اين حالت در آنها تشديد مى شود تنها راه آرامش آنان تـنـبـيـه مـختصر بدنى است ، بنابر اين ممكن است ناظر به چنين افرادى باشد كه تنبيه خفيف بدنى در موارد آنان جنبه آرام بخشى دارد و يك نوع درمان روانى است . مـسلم است كه اگر يكى از اين مراحل مؤ ثر واقع شود و زن به انجام وظيفه خود اقدام كند مـرد حـق نـدارد بـهـانـه گـيـرى كـرده ، در صـدد آزار زن بـرآيـد، لذا بـه دنبال ايـن جـمـله مـى فـرمـايـد: ((اگـر آنـها اطاعت كنند به آنها تعدى نكنيد)) (فان اطعنكم فلا تبغوا عليهن سبيلا) آیه 34 سوره نساء- تفسیر نمونه

البته اینجا منظورش از واژه‌های "مازوشيسم" و "آزارطـلبـى " سادیسم جنسیه و در مورد کلمه "نشوزهن" در آیه نسا ۳۴ بکار رفته. یعنی‌ زن دوست داره کتک بخوره تا از نظر جنسی‌ تحریک بشه و حاضر به همخوابگی. آنهم میگه "تخافون نشوزهن" اگر فقط می‌ترسید که این کار رو بکنند. یعنی‌ مجازات عمل انجام نشده.

خداوند در قران زن و فرزند را جز اموال دنیوی مرد بحساب میا‌‌ره [ال عمران ۱۴] و نام زن را در کنار گاو و گوسفند و زمین و جواهرات مرد میا‌‌ره.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر