۱۳۹۲ بهمن ۲۹, سه‌شنبه

درد دل ميترا يكي از همراهان صفحهء سپيده دم در رابطه با باجگیری ماموران در نظام ولايت مطلقه فقيه:



بله دولت اعتدال خیلی چیزا رو قول داده بود از جمله اینکه دیگه گشت ارشادی نباید در کار باشه ولی از قضا گشت ارشاد امروز نزدیک تاتر شهر ۵۰ هزار تومن از من پول گرفت که سوارم نکنه ببره به خاطر اینکه موهام از پشت معلوم بود. دقیقا همونی شد که آقای روحانی قول داده بودن و بعد به همینجا ختم نشد داخل سالن اصلی تاتر شهر هم ۲ تا خانم چادری بودن که بدجوری امروز مردم رو راهنمایی میکردن به سالن، مثل جلاد وایستاده بودن بالای سر من و مجبورم کردن من موهام از پشت بستم که از شال نیاد بیرون. روحانی مچکریم !!!!! میخوام بگم شما خودتون رو ناراحت نکنید ما ملت همیشه در صحنه، همیشه در صحنه ایم و ۳ سال دیگه باز بهتون رای میدیم. (امیدوارم این پولی که امروز از من گرفتین از گلوتون نره پایین)

ميترا 
٢٨ بهمن ١٣٩٢

آیا قرار بود امنیت دختران مردم در خیابان‌های کشورمان ایران تأمین شود، یا امنیت آقازاده‌ها و خانوم زاده‌ها در خارج از ایران؟

وعده‌های رئیس دولت بنفش: حسن روحانی در جمع هواداران خود در ورزشگاه شهید شیرودی، پیش از انتخابات تاکید کرده بود: کاری می کنم که همه زندانی‌ها آزاد شوند و دختران در خیابان احساس امنیت کنند ..t

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر