۱۳۹۳ آبان ۱۱, یکشنبه

ریحانه! مزارت میعادگاه عاشقان شده است!


شعله پاکروان در فیس بوک خود نوشت:
“مزار دخترم محلی برای زمزمه های عاشقانه و اشک آلود مردم شده . حس عجیبی است مادر دختری بودن که دیگران او را مثل عضوی از خانواده خود میدانند . گمانم باید به زودی عکاسی کنم . تا ببینید از چه حجم بزرگی از عشق مردمی سخن میگویم.
کسانی نامه هایی نوشته و یواشکی در دستم میسرانند . حکایت از طبل توخالی رسانه های مغرض داخلی و عدم باور ترهاتشان. آی ی ی که چقدر دل آدم باز میشود”.
هفت روز از فاجعه میگذرد و در دنیا و در ایران، میلیونها نفر به یاد تو از جای برخاسته و به شجاعت و جسارت تو، ادای احترام میکنند.
ریحانه مزار تو میعادگاه عاشقان حقوق و حرمت زنان شده است، میعادگاه منزجرین از تجاوز به جسم و روح زنان، منزجرین از قوانین ضد زن اسلامی و میعادگاه مدافعین حقوق انسانی و مخالفین اعدام و قتل عمد دولتی!. بر مزار تو دخترکانی سر میزنند که از بی حرمتی و زن ستیزی حاکم، جانشان به لب رسیده، جوانانی که از آزادی و زندگی و عشق و شور سرشارند و در آن مملکت تحت حاکمیت داعش، به افکار و عقاید و احساسات آنها نیز تجاوز میشود.
ریحانه تو سمبل مقاومت و ایستادگی و دفاع از زندگی شدی و بهمین دلیل مزار تو هر روز با دسته های گل رنگارنگ ، گل باران میشود. و همه اینها نوید یک آینده بهتر و یک زندگی بدون حاکمیت خفاشان را میدهد، در آن روز مقبره تو و مجسمه تو، یادبود دورانی خواهد بود که سیاهی در آنجا حاکم بود و زنانی همچون تو با مقاموت و کوتاه نیامدن و تمکین نکردن به خفاشان، مشعل رهایی را در دست گرفته و با جان باختن از آن مشعل دفاع کردند. زنده باد یاد تو ریحانه عزیزم!*

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر