۱۳۹۳ آبان ۱۸, یکشنبه

میزبانی جام جهانی والیبال نوجوانان از ایران پس گرفته شد



در واکنش به بازداشت غنچه قوامی، فدراسیون جهانی والیبال میزبانی بازی‌های جام جهانی نوجوانان که به منظور پیشرفت و توسعه والیبال به کشورمان داده بود را پس گرفت و تهدید کرد که میزبانی لیگ جهانی را هم ممکن است پس بگیرد!

خبرآنلاین ضمن اعلام این خبر نوشت: بازداشت یک دختر ایرانی دلیل واهی و یک بهانه است و این لغو میزبانی بخشی از پروژه اعمال تحریم های سیاسی علیه والیبال ایران است.

خبرآنلاین اطلاعات بیشتری درباره پروژه مدعی شده نداد و ننوشت چطور از وجود این پروژه سیاسی باخبر شده و از کجا اطلاع پیدا کرده که بدون بازداشت غنچه قوامی هم قرار بوده میزبانی را از ایران پس بگیرند. در عین حال نوشته «مسئولان فدراسیون ایران در بررسی های‌شان به این نتیجه رسیدند بازداشت فرد مذکور به دلایل دیگری بوده که ارتباطی با والیبال نداشته است»

خبرآنلاین بعدا در خبر دیگری از قول محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال ایران نوشت: «ادعاهای رسانه های غربی دروغ است. والیبال این روزها برند موفقی برای جمهوری اسلامی است و دشمنان نظام نمی توانند این موفقیت را تحمل کند و دنبال حذفش هستند.»

«آنها هدف شان ناکام گذاشتن والیبال است که حالا یکی از نمادهای پیروزی جمهوری اسلامی و مردم ایران است. می خواهند این شادی را از مردم ما بگیرند»
«این چیزها بهانه است. اصل ماجرا دشمنی شان با موفقیت بچه های والیبال است که خار چشم شان شده است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر