دبیر هیئت منصفه مطبوعات استان تهران با اعلام این خبر افزود: جلسه رسیدگی به پرونده مدیران سایت‌های تابناک و رجانیوز صبح امروز در شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی سیامک مدیرخراسانی و با حضور اعضای هیئت منصفه مطبوعات برگزار شد.
به گزارش هرانا به نقل از پایگاه اراده ملی از واحد مرکزی خبر، علی اکبر کسائیان گفت: با ختم رسیدگی به اتهام مدیر سایت تابناک مبنی بر «نشر مطالب خلاف واقع» اعضای هیئت منصفه مطبوعات وارد شور و به اتفاق آرا وی مجرم شناخته شد.
کسائیان افزود: در ادامه هیئت منصفه با اکثریت قریب به اتفاق آرا متهم پرونده را مستحق تخفیف در مجازات ندانست.
وی گفت: در ادامه جلسه دادگاه، ‌ به اتهامات مدیر سایت رجانیوز مبنی بر نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی رسیدگی شد که با ختم رسیدگی به این پرونده اعضای هیئت منصفه مطبوعات استان تهران وارد شور شدند و مدیر مسئول این سایت را به اتفاق آرا مجرم تشخیص ندادند.
دبیر هیئت منصفه مطبوعات استان تهران گفت: همچنین قرار بود در جلسه امروز به اتهامات مدیرمسئول روزنامه اعتماد رسیدگی شود اما از آنجایی که احضاریه دادگاه به دست ایشان نرسیده بود وی به طور کتبی درخواست استمهال کرد که با موافقت دادگاه و اعضای هیئت منصفه مطبوعات رسیدگی به این پرونده به وقت دیگری موکول شد.