۱۳۹۱ اسفند ۲۷, یکشنبه

هراس روز افزون رژیم از چهارشنبه سوری



هراس رژیم از چهارشنبه سوری:استفاده از مواد منفجره مشمول "محاربه" است!
در آستانه جشن ایرانی چهارشنبه سوری ، رژیم مفلوک جمهوری اسلامی و مزدورانش برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و جلوگیری از هر نوع اعتراض علیه ریش ملا قوانین ساخته شده ضد بشری آخوندی را در رسانه هایشان مطرح می کنند تا به خیال خودشان مردم را به وحشتی بی اندازند که شدیدا گریبانگیر خودشان شده است، یک نمونه از وحشت رژیم و مزدورانش را در زیر می خوانید: .

منبع حکومتی: یک وکیل دادگستري استفاده از مواد محترقه را به معني "محاربه" دانست و گفت: به استناد ماده 664 قانون مجازات اسلامي اگر كسي هر نوع وسيله‌اي براي ارتكاب جرم توليد يا تهيه كند به حبس از سه ماه تا يك سال و تا( 74 ) ضربه شلاق محكوم خواهد شد.

"هادي رستمي" در گفتگو با سایت حکومتی "باشگاه خبرنگاران " که زیر نظر اوباشان بسیجی ولایت فقیه اداره می شود، با بیان اینکه خريد و فروش مواد محترقه جرم محسوب مي‌شود، گفته: به استناد ماده 664 قانون مجازات اسلامي اگر كسي هر نوع وسيله‌اي براي ارتكاب جرم توليد يا تهيه كند به حبس از سه ماه تا يك سال و تا( 74 ) ضربه شلاق محكوم خواهد شد.

وي با بيان اينكه استفاده از مواد محترقه مشمول "محاربه" است گفته: ترقه و مواد منفجره مانند اسلحه خطرناك هستند و با ايجاد رعب و وحشت عمومي، امنیت و آسایش مردم را سلب و مزاحم نوامیس و کودکان مي‌شود لذا نوعي محاربه به حساب مي‌آيد.

این مزدور حکومتی با بيان اينكه فروش مواد محترقه مقدمه وقوع جرم طبق ماده 618 نيز است، گفته: هر كس با هياهو و جنجال يا حركات غير متعارف ياتعرض به افراد موجب اخلال نظم و آسايش و آرامش عمومي شود يا مردم را از كسب وكار باز دارد به حبس و شلاق محكوم خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر