۱۳۹۱ بهمن ۲۳, دوشنبه

باند لاریجانی در مجلس: از حادثه قم نمی ‌گذریم


  1. اخباری از عاملین اصلی و پشت پرده پرده حوادث قم به گوش رسیده که تاسف برانگیز است؛ اگر حتی رد یک عنصر دولتی در این قضایا باشد و یک عنصر حکومتی و دولتی در این قضایا و ساماندهی بد اخلاقی ها باشد، حق مجلس است که این داستان را پی گیری کند و ما از این قضیه نخواهیم گذشت و این قضیه را به جد پیگیری خواهیم کرد

    منصور حقیقت پور نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با اعتدال، گفت: سپاسگراریم از مردم شریف و غیرتمند انقلاب اسلامی که از انقلاب و رهبر شریف خود دفاع کردند و پر شور تر از هر سال در روز ۲۲ بهمن حضور یافتند، اما متاسفانه اتفاق بدی که در قم رخ داد، نشان از بداخلاقی بود که مقام معظم رهبری نیز آن را نفی کرده بودند.

    عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سر دادن شعارها و ایجاد اغتشاش در قم و بحث های مطرح شده در تهران همه نشان از بد اخلاقی بود.

    نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی افزود: دیگر دوره شعبان بی مخ بازی ها تمام شده است و دوره کنونی، دوره بصیرت و منطق است.

    حقیقت پور گفت: زمان شعبان بی مخ ها گذشته است؛ مردم اینگونه عملکردها را قبول ندارند و با اینکه رهبری تاکید موکد داشتند به پرهیز از تنش، اما می ببینیم که برخی جریانات این توصیه را در نظر نگرفته، بی خردی کرده و بد اخلاقی می کنند.

    نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: اخباری از عاملین اصلی و پشت پرده پرده حوادث قم به گوش رسیده که تاسف برانگیز است؛ اگر حتی رد یک عنصر دولتی در این قضایا باشد و یک عنصر حکومتی و دولتی در این قضایا و ساماندهی بد اخلاقی ها باشد حق مجلس است که این داستان را پی گیری کند و ما از این قضیه نخواهیم گذشت و این قضیه را به جد پیگیری خواهیم کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر