۱۳۹۱ بهمن ۲۵, چهارشنبه

تجربه تلخ آزار جنسی


رنا افندی که یک عکاس حرفه ای از کشور آذربایجان است از تجربه تلخ آزار جنسی خود توسط یک راننده تاکسی در مصر میگوید و با درج تصویر زخمی خود مربوط به آن شب وحشتناک در فیس بوکش از زنان مصری حمایت میکند:

حدود یک سال پیش، من در یک تاکسی در قاهره، بودم راننده ماشین را، متوقف کرد، و با من چاقو حمله کرد او از من خواست که لخت شوم، اما من هم عصبانی شدم و بشدت خودداری کردم. من در صندلی عقب نشسته بودم، و زمانی که سعی میکردم در را باز کنم راننده بمن حمله کرد بزرگ راه شلوغ بود و هیچ کس توجه نمیکردو او به من چشم دوخته بودو هر بار من سعی می کردم به فرار او خشونت بیشتر نشان میداد. . پس از حدود 15 دقیقه جنگ در داخل کابین و چندین بار تلاش برای فرار من در نهایت موفق به متقاعد کردن راننده شدم که پولم را بگیرد و به من صدمه بیشتر نزند. این حادثه برای من وحشت ناک بود و شانس اوردم که از ان جستم ولی با وجود این حادثه وحشتناک در قاهره - با توجه به وقایع اخیر در مصر، این تصویر که مربوط به آن شب وحشتناک است را پست میکنم و در حمایت از زنان مصری و دفاع از آنها در برابر آزارهای جنسی داستان خود را به اشترک می گذارم .
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر