۱۳۹۲ دی ۴, چهارشنبه

خرافات و بانوان ایران




ایا تا بحال بانوان گرامی میهن ما، دریافته اند که خرافات دینی، بیشترین ضربه های خود را بسوی بانوان پرتاب کرده و به انها اسیب های فراوان رسانیده است. و ایا توجه کرده اند، زشت ترین اهانت ها، بیشترین ستم ها در زیر سایه ادیان بر انها روا گردیده و انها را جنس دست دوم پس از مرد شناخته است؟

شگفتا که بیشتر زنان ایرانی، خود ترویج دهنده این اندیشه واپسگرا، در اشکال مختلف خرافات هستند. و از پشتیبان های اصلی قشر اخوند و روضه خوان ها، این قشر شربار جامعه می باشند. پرسش ما از بانوان ایرانی این است که ایا براستی باور دارید که در هر موردی کمتر از مردها هستید؟ و سهم ارث شما بایستی نصف ارث مرد باشد؟ در هنگام شهادت دادن دو زن برابر یک مرد بحساب ایید؟

ایا شما زنان ایرانی، تاکنون اعتراضی، ایرادی، انتقادی بر ایه 34 نساء قران کرده اید که دستور کتک زدن زنان را به مردها میدهد. ایا تا کنون اعتراضی به ایه 223 سوره بقره کردید که شما را کشتزار مردها میداند ایا چنین دستور و یاوه های ناجوانمردانه و احمقانه ای را فرمان خدا میدانید؟ و اگر این ستم ها را بر خود روا نمیدارید، چرا چنین کتابی را به مغز ان مردهایی که ان را قبول دارند نمی کوبید؟ ایا این شما بانوان ایرانی نیستید که سفره هایی بنام رقیه و سکینه و زینب و عباس و غیره می اندازید که هیچگونه بهره و نتیجه ای جز برپایی یک مهمانی و شکمبارگی برای یک عده غیر نیازمند ندارد؟ و اگر خود نمی اندازید جلوی کسانی را که به این اعمال خرافی دست می زنند گرفته و با انها مبارزه می کنید؟ و ایا شما اگاه هستید که ادامه چنین کارهای خرافی در منزل شما و یا دوستانتان به رفتار و عادت های فرزندان و نسل های اینده انتقال می یابد و این اعمال غیر خردمندانه تا ابد ادامه پیدا میکند.

ما مطمئن هستیم شما بانوان گرانمایه این توانایی را دارید که کشور ما را از شر خرافات نجات دهید و فرزندانی خردمند بجای نسلی خرافاتی بپرورانید. امیدواریم بانوان ایرانی هرچه زودتر خرافات را از خود دور کنند و لباس دانش و خرد به تن کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر