۱۳۹۳ مهر ۲۸, دوشنبه

واکنش


تجمع طلاب در شیراز در اعتراض به وضعیت فرهنگی وبی حجابی در کنار اعتراض متهورانه یک دختر 19 ساله در مشهد بر علیه ماجرای اسید پاشی های شهر اصفهان و ساعتها کشف حجاب وی ؛ دستگیری بلافاصله توسط اداره حفاظت ـــ اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وارد نمودن 5 اتهام سنگین به وی تا مرز اعدام و حبسهای سنگین ... و چند سوال ساده ومنطقی :
بلافاصله رسانه های نظام و روزنامه آستان تولیت رضوی «««خراسان »»» : کيفرخواست پرونده دختر ۱۹ ساله اي که با کشف حجاب و انجام حرکات نمايشي با خودرو حدود ۴۵دقيقه يک منطقه از شهر مشهد را به هم ريخته بود به اتهام اخلال در نظم عمومي و ۴عنوان اتهامي ديگر صادر شد.
1- سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ؛ ضابط دادگستری نبوده ونمی توانستند ؛ دختر مزبور را دستگیر کنند واین امر یعنی دخالت وتداخل آشکار یک نهاد سیاسی – نظامی ؛ در کار یک نهاد انتظامی!!!!
2- چرا دستگیری مجرمین بالفعل وخطرناک ؛ با این سرعت العمل اسید پاشی صورت نمی گیرد؟!!!! از طرف دیگر ریشه یابی باید صورت بگیرد ؛ آیا دستگیری وحتی اعدام این اسید پاشان ــــ بر فرض محال ــــ راه حل موضوع است ؟ باید ایدئولوژی مخالف با آزادیهای مشروع یک انسان یا مخالف حقوق اولیه مدنی وی و .... میباشد ؛ بایستی از بین برود .!!!
3- چرا واکنش رهبر انقلاب امام خامنه ای (ص) و سایر ائمه جمعه دیگر شهر ها ومراجع اسلام ومقامات را شاهد نیستیم ؟!!! آیا جان و سلامتی این خانمها برای شما مهم نیست ؟!!! زنانی که نقش مادری در یک خانواده را هم داشته‌اند و بدین ترتیب به خاک سیاه نشسته‌اند! نه فقط زنان که فرزندان، پدران، برادران و همسران آنها از وقوع اولین حادثه که نزدیک به یک ماه پیش خبر آن در شبکه‌های اجتماعی چرخید و بعداً با تاخیر ، تایید مقامات انتظامی را هم به دنبال داشت، این خانمها واین خانواده ها و .... تا کنون بار این درد تلخ و سنگین را به دوش می‌کشند.
4- آقای آیت الله سید یوسف طباطبائی نژاد ( امام جماعت ونماینده ولی امر مسلمین جهان در شهر اصفهان)، شما که جوانان خودی را تشویق به استفاده از قوه قهریه واجبار... در مقابل بی حجابی کردید چه جوابی دارید : ««« خبرگزاری مهر: به گزارش خبرنگار مهر، سید یوسف طباطبایی‌نژاد ظهر سه شنبه، در همایش حجاب و عاشورا ضمن بررسی مسئله حجاب از منظر قرآن اظهار داشت: در آیه ای از قرآن، خدا گفته است، "قرآن را نازل کردیم که مردم را به قسط وعدل فرا خواند" اما در کنار این آیه لفظ آهن را به کار می‌برد که همه مفسر‌ان قرآن آهن را بر برخورد جدی و شمشیر تعبیر کرده‌اند.
امام جمعه اصفهان گفت: مسئله حجاب دیگر از حد تذکر گذشته است و برای مقابله با بدحجابی باید جدیت به خزج داد و از نیروی قهریه استفاده کرد.....»»»
5- آیا نباید به مردم حق داد تا با وجود این فتاوا ؛ تمرکز اندیشه آنها در ذهن به تجربه های قبلی یعنی به قتلهای زنجیره ای ویا با این همه تعلل ، به ماجرای قتلهای جنایتکارانه محفلی ــــ مذهبی ، مشتی بسیجی نظام در کرمان ؛ تداعی شود !!! آیا محجبه وانقلابی نامیدن ، خانمهائی که به صورت آنها اسید پاشیده شده است ؛ صرف نظر از اینکه با عکسهای آنها منافات دارد ، لکن تجربه نامیده شده کشته شدگان حوادث اعتراضات سال 1388 را در بعنوان بسیجی ــــ حتی از تریبون مجلس شورای اسلامی ــــ زنده نمی کند ؟!!!!!!
6- آقای دکتر سید حسن روحانی ( فریدون سابق ) فارغ التحصیل دکترا حقوق از انگلستان !!!! ودولت فخیمه ایشان چرا در خصوص مسائل گذشته در اصفهان و حقوق زنان سکوت نموده وبه شهر مزبور سفر نمیکنند ؟!!!
7- آیا این مساله به اهمیت دیدار با طیفی از خانواده های رزِمندگان وشهدا و.... نیست ؟!!!
8- نمایندگان تماماً دارای مدارک دکترا ... چرا در ایخصوص سکوت نموده اید ؟!!! همان نماینده‌هایی که برای جمع‌آوری دیش‌های ماهواره و مبارزه با بدحجابی رگ غیرت‌شان جنبیده و در پیشنهادی شگفت‌آور، به دنبال باز کردن پای مدیران مجتمع‌های مسکونی به معرکه مجرم‌یابی و معرفی آنها هستند، ــــ یعنی بطوریکه فرهنگ منحط وپست ؛ خیانت وآدم فروشی را داخل در مجتمع های مسکونی نموده و مدیران مجموعه های مسکونی را ملزم به همکاری ومخبری علیه ساکنین نموده اید ؟!!!! ــــ پس رخداد اسید پاشی های شهر اصفهان و این حادثه چقدر حساس شده‌اند؟!!!! شما همبه مانند شهر دار تهران رخ غیرتتان در خصوص 15000 کارنت خواب شهر تهران نمی جنبد که دائماً در معرض تجاوز واعتیاد وبیماریهای جنسی و.... هستند ــــ 63% درصد آنرا زنان ودختران وکودکان تشکیل میدهد ـــــــ ولی در مورد تفکیک جنسیتی زنان کارمند شاغل در محدود ه داخلی اتاق های اداری رگ غیرت شما به جوش می آید ؟!!!!
9- آیا فقط عرضه محدود کردن ؛ خانمهای فرهیخته ایرانی را با جریمه کردن یک میلیون تومانی در مقابل بد حجابی ــــ ودر صورت فقدان تمکن مالی وپرداخت وجه مزبور ؛ زندانی نمودن او را به ازای هر 25000 هزار تومان یک روز یعنی 40 روز زندان وتراشیدن سابقه جنائی برای آنان و انحطاط وهبوط سرنوشت آنان را دارید !!!
10- آقای علی مطهری ، آیا تمام دغدغه وهم وغم و مساله حقوق بشر در نزد شما ؛ فقط مربوط به دوستان قدیم خانواده گی شما ؛ یعنی موضوع حصر آقای دکتر شیخ مهدی کروبی ومیر حسین موسوی میباشد ولاغیر .آیا دغدغه شما از وضعیت چامعه همان ساپورت پوشیدن زنان است !!!! شمائی که پدرتان مردم ایران را احمق وخر و قالتاق و.... میدانست ومعلوم نبود ؛ نژاد وی و بنائاً شما از کیست وکجاست !!!!
11- تاکنون موافق رویه جاری نظام در این 36 سال ؛ همه مسائل در خصوص ارتباط مساله اسید پاشی با بدحجابی این خانمها و.... انکار شده است . از طرف دیگر مدعی میشوید تاکنون تعدادی متهم در اینخصوص دستگیر نموده اید ؛ بایستی محاکمه آنها علنی صورت گرفته و کیفرخواست وقرار مجرمیت و دادنامه ای اصداری ..بصورت رسانه ای چاپ و آشکار باشد .
12- حتی با همان استدلال مسئولین جمهوری اسلامی خودشان زیر سئوال می روند ؛ چرا که صرف نظر از انگیزه وداعی ارتکاب این اعمال و.... و..... ؛ آیا آستانه ارتکاب جرایم خطرناک و وحشیانه در کشور؛ تا این حد و در شهری پرجمعیت و با معابر شلوغ و... به این حد پائین آمده است ؟!!!!
13- پس آن همه اقتدار وامنیت وسرعت العمل دستگاه قضائی وضابطین خاص وغیر خاص و مشخصاً سربازان گمنام امام زمان ( عــــــــــج الله تــــعالی ) ــــ که از آن دم زده میشود ــــ کجاست ؟!!!! آیا بهتر نیست ؛ سردار قاسم سلیمانی بجای ایجاد امنیت ومبارزه با گروه دولت اسلامی ( داعش سابق ) به فکر مرزهای شرقی وامنیت داخلی شهرها باشد و بیرون از کشور ایران .... پیش کش !!!!! آیا این امر در نتیجه کار عمال استکبار جهانی وجاسوسوان اسرائیل وآمریکا ... خواهد بود !!!!
14- در حالیکه شائبه غالب وتنها گمانه زنی موجود حاکی از مبارزه با بدحجابی به عنوان دلیل فاجعه اسیدپاشی های سریالی در اصفهان می باشد ؛ برخی از طلاب در شیراز در اعتراض به وضعیت فرهنگی دست به تجمع اعتراضی زده اند با شعار هیهات من الذله !!! معنی این شعار : امام حسين‌ در مقابل زورگويي و ظلم و ستم معاويه و يزيد فرمود: "هيهات منا الذلة‌; ذلت و خواري به مراتب از ما (اهل بيت‌: دور است‌. و موافق سوره حدید ( آیه 25 ) و موافق سوره منافقون ( آیه 8) ؛ امام حسين ‌كه پرورش يافته و از خاندان عصمت و طهارت است‌، در مقابل ظلم و ستم‌هاي دشمنان اسلام و پيامبر گرامي‌از خود ذلت نشان نداد.( تفسیر نمونه‌، آيت اللّه مكارم شيرازي و ديگران‌، ج 3، ص 434; ج 18، ص 187 ـ 198 )
15 – آیا مگر ما ، از برخی از این حضرات ؛ اعدام و ....فرزندان وخانواده و بستگان خویش و.... را شاهد نبوده ایم ، چه برسد به دیگران !!!!!
16 – آیا مستندات جسمی ـــ روحی باقی از برخی از زندانیان سیاسی ، در این 36 سال ؛ دست کمی از اسید پاشی ها دارد ؟!!!!
17- دو لبه یک چاقو .... تحت هر گمانه زنی و... ؛ اگر منظور این متوهمین ( اسید پاش ) القاء خودسانسوری وایجاد محدودیت و رعب ووحشت برای مردم ایران است یا از جهت دیگر اگر منظور برخی از متوهمین داخل وخارج از کشور از دستگاه قضائی، پیگیری و عدالت و نتیجه برای این پرونده میباشد : هر وقت سنگسار و اعدام های صدها هزار نفری آیت الله صادق خلخالی در تهران وکردستان و... یا اعدامهای آیت الله سید حسین موسوی تبریزی ( غفارزاده ) در تبریز وآبادان و.... یا ری شهری وبهشتی .... یا اعدام 12000 نفری تابستان 1367 ؛ باند میر حسین موسوی و مصطفی پور محمدی وسید محمد خاتمی و مرتضی اشراقی وحسنعلی نیری و سید احمد خمینی و خود امام خمینی ( ص) و یا قتلهای مشکوک وساکت چون مرحوم سعیدی سیرجانی و یا مفقود شدنهای دائمی ویا قتلهای محفلی __ مذهبی کرمان و.... و قتلهای زنجیره ای وزارت اطلاعات سید محمد خاتمی و سرکوبهای 18 تیر 1378 در زمان سید محمد خاتمی به دستور حسن روحانی ( فریدون ) ـــ رئیس شورای امنیت ملی ــــ و یا سرکوب ممتد اعتراضات به انتخابات 1388 و.... .یا رتبه اول اعدام شهروندان ابرانی در طول تاریخ جهان در این 36 سال یا قتل غیر مستقیم دهها میلیون ایرانی ،سوغات بی کفایتی مسئولین جمهوری اسلامی چون سرطانها وسکته های ناشی از پارازیت و اعتیاد و سقوط هواپیماها وانواع بیماریها چون ایدز و.... تصادفات رانندگی اعم از ساختگی وغیر ساختگی و...... و...... و.....توانست آزادیخواهان فرهیخته مردم ایران را ساکت و خانه نشین ومجبور از خود سانسوری کند ... اسید پاشی هم یارای این امر خواهد بود.. .... یا از جهت دیگر اگر پیگیری مراتب و پرو ندهای فوق ، به نتیجه عدالتخواهانه رسید ،پرونده های اسید پاشی اصفهان نیز خاوهید رسید !!!!!!!
18- ونهایتاً در یک کلمه.... مردانگی مردم اصفهانی و ایرانی کجاست ؟!!!!!
اصل خبر :««« روزنامه آستان تولیت رضوی «««خراسان »»» : کيفرخواست پرونده دختر ۱۹ ساله اي که با کشف حجاب و انجام حرکات نمايشي با خودرو حدود ۴۵دقيقه يک منطقه از شهر مشهد را به هم ريخته بود به اتهام اخلال در نظم عمومي و ۴عنوان اتهامي ديگر صادر شد.
دقايق اوليه بامداد يازدهم مهر اهالي ساکن در بولوار هاشميه مشهد با صداي دلخراش کشيده شدن لاستيک خودرو روي آسفالت خيابان از خواب پريدند، دختر جوان ام وي ام سواري با کشيدن ترمز دستي خودرو در حال حرکت و انجام حرکات نمايشي آسايش شهروندان را سلب کرده بود که ماموران سپاه ناحيه حمزه (ع) وارد عمل شدند و دختر جوان را در حالي که کشف حجاب کرده بود دستگير کردند.
در بازرسي از خودروي اين دختر، مقاديري موادمخدر صنعتي و آلات و ادوات استعمال آن کشف شد و پرونده متهم در شعبه ۹۰۴ مجتمع قضايي انقلاب اسلامي مشهد مورد رسيدگي قرار گرفت. بررسي سوابق اين دختر ۱۹ساله مشخص کرد که وي قبلا به اتهام رابطه نامشروع مجازات شده است.
همچنين تحقيقات بيشتر نشان داد که وي در شب حادثه مشروبات الکلي نيز مصرف کرده است. متهم اين پرونده با صدور قرار قانوني از سوي قاضي حيدري روانه زندان شد تا بررسي هاي بيشتري درباره اقدامات مجرمانه وي انجام شود.
پس از تکميل تحقيقات قضايي، کيفرخواست پرونده وي به اتهامات اخلال در نظم عمومي، کشف حجاب، مصرف موادمخدر، نگهداري موادمخدر و آلات و ادوات استعمال آن و همچنين مصرف مشروبات الکلي از سوي نماينده دادستان صادر شد و دختر جوان به زودي در دادگاه پاي ميز محاکمه مي نشيند.»»»»
منابع :

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر