۱۳۹۳ مهر ۱۷, پنجشنبه

حجاب در ایران به لبه پرتگاه رسیده است


.

 امام جمعه موقت شهرکرد با بیان این‌که حجاب در ایران به لبه پرتگاه رسیده است،حذف چادر به عنوان یک حجاب برتر را اولین حربه دشمن برای رواج بی‌حجابی در ایران عنوان کرد.



به گزارش « محبت نیوز» امام جمعه موقت شهرکرد حذف چادر به عنوان یک حجاب برتر را اولین حربه دشمن برای رواج بی‌حجابی در ایران عنوان کرد و گفت: "دشمنان در گام اول با برداشتن چادر و سپس آرام آرام با تغییر رنگ و شیوه مانتوها حجاب و پوشش اسلامی را در جامعه ما بی‌ارزش کرده است.
به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران «ایسنا» در این رابطه گزارش داده است، حجت‌الاسلام «ابوالحسن فاطمی» روز شنبه سیزدهم مهر ماه در خطبه‌های نماز عید قربان، رواج بی‌حجابی را بزرگترین خطر و عقب‌ماندگی در جهان دانست و تصریح کرد: «اگر چه دنیای امروزی در اوج پیشرفت و امکانات قرار دارد، اما همین اتفاق نامبارک برداشتن حجاب، جامعه بشری غرب، شرق و خاورمیانه و حتا ملت‌های اسلامی را به تباهی خواهد کشاند.»
بنابه این گزارش، وی با بیان اینکه در سده‌های اخیر حجاب در بین ملت‌ها از جایگاه و ارزش بسیار والایی برخوردار بود، تصورات غلط و نامطلوب را یکی از عوامل مهم کنار زدن و برداشتن حجاب در جهان دانست.
امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه غرب حجاب را مانع پیشرفت و تکامل انسان‌ها می‌دانست ، این تصورات مسموم و ناپاک را عامل اصلی کنار رفتن حجاب در جوامع غربی و سپس گسترش آن به کل جهان دانست.
به گفته وی، غربی‌ها امروزی شدن، رسیدن به پیشرفت و کمال و جبران عقب ماندگی‌ها را در سایه برداشتن حجاب و عفت از سر زنان می‌دانستند و این فکر مسموم را نیز در کل جهان حاکم کردند.
آقای فاطمی افزوده است: «اگر چه نظام و انقلاب اسلامی در مقابل این نقشه و فتنه‌های شوم دشمنان ایستادگی کرده اما در حال حاضر حجاب در کشور ما به لبه پرتگاه رسیده است.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر