۱۳۹۳ مهر ۲۶, شنبه

یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان اخيرا گفته «مسئله حجاب دیگر از حد تذکر گذشته است و برای مقابله با بدحجابی باید چوب‌‌ تر را بالا برد و از نیروی قهریه استفاده کرد.»

Isfahan city 6 times it have happend,. Then goverment tries to tell women if you dont wear the black Chador it happens. The goverment wants to get all the women have the black chador . The other clothes and covers aren`t enough for them.
The women and the families in the Isfahan are worried about what is happening in the city.
The Chador is something that you can see in the above picture (the woman in the middle). 
Shame on the wild islamic govement in Iran.

وحشت اصفهان را فراگرفت / حمله به زنها با اسید
حمله به زنان و اسید پاشی به صورت آنها موجی از وحشت را در این شهر ایجاد کرده است. چهارشنبه شب گذشته در خیابان مهرداد اصفهان به یک خانم جوان اسیدپاشی شد. این چندمین مورد اسید پاشی است که در اصفهان رخ می دهد.
این حادثه زمانی اتفاق افتاد که از چندی پیش تاکنون در شبکه‌های اجتماعی مطالبی با محتوای اسیدپاشی به زنان بی‌حجاب در اصفهان منتشر می‌شود اما مشخص نیست که آیا حادثه شب‌گذشته ارتباطی با این مطالب داشته است یا خیر؟

درحالی که نیروی انتظامی دولت "تدبير و اميد" سازندگان ویدیوی هـپی ظرف دو ساعت شناسایی شدند و بعد از شش ساعت همه دستگیر شدند! و به اعتراف فرمانده نيروی انتظامی زمان و سرعت عمل پلیس در رابطه با کشف و شناسایی این افراد بسیار سریع بود! اما اكنون اراذل و اوباش براحتی در شهر اصفهان جولان می‌دهند و اقدام به اسیدپاشی می کنند!

یک منبع مطلع به رادیو فردا گفته در هفته‌های اخیر، حداقل شش زن جوان قربانی اسیدپاشی تنها در بیمارستان فیض اصفهان بستری شده‌اند.
این منبع مطلع افزوده که یکی از قربانیان، دختر ۲۱ ساله‌ای است که اسید هم صورت او را سوزانده و هم به علت وارد شدن به دهان، به اندام داخلی‌اش آسیب رسانده است.
به گفته این فرد، یک موتور با دو سرنشین در کنار خودروی حامل این دختر توقف کرده، سرنشین پشتی موتور با انگشت به شیشه ضربه زده و به بهانه پرسیدن آدرس، اسید را که در درون سرنگ بود به صورت دختر پاشیده است.
این منبع مطلع افزوده که جوان، زیبا و غیر چادری بودن، خصوصیات مشترک تمام زن‌هایی است که در هفته‌های اخیر در اصفهان قربانی اسیدپاشی شده‌اند.
حسین حسین‌زاده، جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان میگوید این دومین بار است که اخیرا اسید پاشی اتفاق می‌افتد و گفته که پلیس «در حال برنامه‌ریزی برای شناسایی متهمان است.»
با این حال، حسین‌زاده از علل وقوع این حوادث ابراز بی‌اطلاعی کرده است.
فضل‌الله کفیل، فرماندار اصفهان هم وقوع «دو مورد» اسیدپاشی بر روی زنان در روزهای اخیر را تایید کرده اما درباره دلایل احتمالی این حوادث گفته که «یکی از خانم‌ها که مورد اسید پاشی قرار گرفته متأهل است و احتمال دارد این حادثه مربوط به اختلافات شخصی باشد!!!»
یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان اخيرا گفته «مسئله حجاب دیگر از حد تذکر گذشته است و برای مقابله با بدحجابی باید چوب‌‌ تر را بالا برد و از نیروی قهریه استفاده کرد.»
لازم به ذكر است صفار هرندی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت احمدی نژاد دريك سخنرانی در سال ١٣٩٠با بیان اینکه «ما نسبت به كساني كه اول انقلاب بودند مسائل را آسان‌تر مي‌گيريم، اما چپ‌های آن زمان خيلی سخت‌تر عمل مي‌كردند» به اکبر گنجی (از تئوری پرادازان طرفدار دولت روحانی كه اكنون در آمريكا زندگی ميكند) اشاره کرد و گفت: «اكبر گنجی كه امروز ادعا ميكند آن روزها دنبال دخترهايی مي‌گشت كه چند تار مو از زلف‌ شان بيرون زده و به رو ی آنها اسيد می پاشيد و اين‌كه به او اكبر پونز می گفتند برای اين بود كه به پيشانی دخترهای جوانی كه پوشش متفاوتی داشتند پونز می چسباند».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر