۱۳۹۳ مهر ۲۳, چهارشنبه

جلسه نهایی صلح و سازش در تهران برگزار شد و خانواده مقتول، خواهان اعدام ریحانه شدند!


گزارش های دریافتی از تهران حاکیست در جلسه صلح و سازش که امروز برگزار شده است، خانواده مرحوم سربندی همچنان بر "اعدام ریحانه" به عنوان تنها گزینه موجود تاکید کرده اند.
ادامه این جلسه به فردا موکول شده است. گزارش ها از منابع مستقل مردمی حاضر در جلسه حاکیست، جلال سربندی فرزند مرحوم مرتضی سربندی، بدون توجه به درخواست و خواهش مکرر اعضای حاضر در جلسه برای بخشش ریحانه از جمله خانم شعله پاکروان مادر ریحانه، تقاضای اعدام و قصاص ریحانه را دارد.
ريحانه جباری زمانی که تنها 19 سال داشت توسط مرتضی سربندی، کارمند سابق وزارت اطلاعات و تاجر لوازم پزشکی، به خانه ای خلوت کشانده شد. ریحانه پس از آگاهی از نیّت شوم مرتضی سربندی و مشاجره با او، ضربه ای با چاقو به مقتول وارد می کند و از محل می گریزد. او به گفته ی خودش در دفاع از حیثیت و جلوگیری از تعرض جنسی این کار را انجام داده است.
ریحانه در دادگاه گفت: من دختری خودبرتربين نيستم. يك دختر معمولی هستم كه اجازه ندادم نسبت به من هتك حرمت شود. اين اتفاق در مورد افراد خودبرتربين نمي‌افتد. من يك طراح هستم و مرا به بهانه طراحی به آن خانه بردند. اما موضوع چيز ديگری بود و قصد تعرض به من را داشتند كه مقاومت كردم..

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر