۱۳۹۳ مهر ۲۴, پنجشنبه

دیدار گوهرعشقی با خانواده محسن امیراصلانی




«گوهرعشقی»، مادر ستار بهشتی، شد با خانواده محسن امیراصلانی، دیدار کرد.
مادرستاربهشتی دراین دیدار ضمن شرح چگونگی بازداشت، شکنجه و شهادت فرزندش برای مادر محسن امیراصلانی، هم‌دردی عمیق خود را با وی اعلام کرد و برای مادر محسن امیراصلانی آرزوی صبر و بردباری بیشترکرد.
خانم عشقی، مادرستاربهشتی گفت: ما سیاسی نبودیم اما آنها با این اقدام شان ما را سیاسی کردند و من پس ازمرگ ناجوانمردانه فرزندم تصمیم گرفتم تا آخرپایداری کنم واجازه ندهم خون فرزندم پایمال شود و همچنان صدای او خواهم بود و ظلمی را که بر او رفته فریاد خواهم زد تا همه جهان صدای من و فرزند بی گناهم را بشنوند.
مادرمحسن امیراصلانی نیز ضمن شرح پرونده فرزندش و اتهامات بی اساسی که سیستم قضایی به او وارد کرده، از روحیه عالی فرزندش درملاقات آخر که چند ساعت قبل از اعدامش صورت گرفته بود، تعریف کرد: «درملاقات آخر ما بی‌قرار بودیم اما این محسن بود که ما را دل‌داری می‌داد. بارها گفت من احساس سبک‌بالی می‌کنم و به سوی معبود می‌روم اما خون من بر زمین برای ظالمان سنگین خواهد بود.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر